Nieuw rapport Nederlandse foodmarkt
- 30 januari 2020
Multiscope heeft in de afgelopen maanden veel energie gestoken in een nieuwe, baanbrekende publicatie over de Nederlandse foodmarkt. Vanaf NU is de Smart Food Monitor 2020 beschikbaar.
De Smart Food Monitor is hét marktonderzoek naar cijfers en trends in food retail in Nederland. Het onderzoek geeft een beeld van het consumptiegedrag en de toekomstverwachting van de consument. De cijfers en resultaten van de belangrijkste distributiekanalen (at home, out of home en on the move) worden besproken. Hiermee zijn de belangrijkste verschuivingen tussen distributiekanalen zichtbaar.
Wat kunt u verwachten?
De Smart Food Monitor is relevant voor alle bedrijven die direct of indirect te maken hebben met de food retail in Nederland. Dat kan zijn in de rol van producent, merk, distributeur of retailer. Maar zeker ook als marketeer, adviseur of marktonderzoeker.
Waar koopt de consument nu haar eten en drinken? En waar doet de consument straks haar boodschappen? Met daarbij natuurlijk aandacht voor supermarkten, speciaalzaken, maaltijdboxen, afhalen & bezorgen, out of home en on the move. Zowel offline als online. Met een overzicht van de belangrijkste verschillen tussen consumenten en de keuzes die ze maken. Bent u benieuwd naar de inhoud van het rapport? Bezoek onze website voor een volledig overzicht van de inhoudsopgave, merken en aanbieders lijst.
Toonaangevende marktinformatie
Een brede klantengroep heeft de Smart Food Monitor ontdekt als een toonaangevende bron van marktinformatie. Meer dan 25 bedrijven en organisaties kochten een vorige editie van het rapport. Wilt u net als Albert Heijn, GroentenFruit Huis, HAK, Hoogvliet, Jumbo, Nestlé, Thuisbezorgd, UnieKaas, Vezet, Vion, Voedingscentrum en Westland Kaas beschikken over de beste marktinformatie? Bestel dan nu uw persoonlijke exemplaar!
De belangrijkste feiten en trends voor 2020
Zorg dat u als eerste op de hoogte bent van de nieuwste feiten en trends. Een kleine selectie uit de opvallende ontdekkingen in het rapport:
- “Een aanzienlijk deel van Nederland koopt bij de online supermarkt.”
- “Jongeren zijn een drijvende kracht achter de groei van de horeca.”
- “Keurmerken spelen bij meerderheid een rol in voedingskeuzes.”
- “Gemak is het sterkst groeiende consumenten segment.”
- “De markt voor maaltijdboxen stagneert.”
- “De flexitariër is bezig met een opmars.”
Specificaties
- Publicatie: januari 2020
- Pagina’s: 109
- Rapportage: PDF en Hardcover
- Respondenten: 7.300 (representatief voor Nederland)
- Focus: offline en online
- Merken: 100+
- Categorieen: 8
Meer informatie?
De Smart Food Monitor is te koop voor € 1.495. bestel nu direct via onze website. Neem voor vragen contact op met Yves Kistemaker (073-6212122). Hij vertelt u graag over de informatie in het rapport.
0 comments on Nieuw rapport Nederlandse foodmarkt