Monitoringsonderzoek

Een monitoringsonderzoek wordt periodiek uitgevoerd met als doel het volgen van ontwikkelingen en trends in de markt. Veel factoren om uw bedrijf heen zijn dynamisch. Denk hierbij aan klanttevredenheid, concurrentie en eventuele substituten voor uw product.

Ook consumenten reageren op veranderingen in de markt. Onbewust zullen consumenten steeds opnieuw de beslissing nemen of ze uw product kopen of niet. Daarom is het voor u van belang de ontwikkelingen in de markt nauwlettend in de gaten te houden. Door het uitvoeren van een monitoringsonderzoek kunt u snel inspelen op trends. Periodiek sturen wij een enquête naar een deel van ons panel. Door elke keer dezelfde vragen te stellen, kunnen vergelijkingen gemaakt worden tussen de verschillende metingen. Hiermee kunt u bijvoorbeeld nagaan of de markt verandert en of uw reclame-uitingen hun doel bereikt hebben.

Multiscope helpt u van A tot Z met het opstellen van een monitoringsonderzoek. Het opstellen van de vragenlijst, het hosten van uw enquête, het selecteren van respondenten en het analyseren en rapporteren van de resultaten zijn dingen waar u zich geen zorgen over hoeft te maken. Indien gewenst is het ook mogelijk uw eigen adressenbestand te gebruiken.

Portfolio

Accenture
Bol.com
Bovag
Eneco
Holland Casino
Jaarbeurs
Jan Linders
KNHB
Lewis
MKB Nederland
Pearle
De Persgroep
postnl
prins
pwc
Liza Heslenfeld

Meer informatie?

Neem bij vragen contact met mij op via e-mail of telefoon. Ik help u graag verder!

Liza Heslenfeld

liza@multiscope.nl