Haalbaarheidsonderzoek

Herkent u dat? Dat u een goed idee heeft voor een product of bedrijf, maar nog twijfelt of het een realistisch idee is? Is uw nieuw op te richten bedrijf levensvatbaar, ook op lange termijn? Gaat het nieuwe product u nieuwe klanten bezorgen? Is er niet teveel concurrentie? Voordat u veel tijd en geld gaat investeren in een project is het verstandig om een haalbaarheidsonderzoek uit te voeren. Op basis van een haalbaarheidsonderzoek kunnen beter gefundeerde beslissingen worden genomen. En niet alleen op het gebied van nieuwe producten of bedrijven. Maar ook op het gebied van bijvoorbeeld uitbreidingen, herfinancieringen en het bewerken van nieuwe markten kunt u een haalbaarheidsonderzoek uitvoeren.

Met een haalbaarheidsonderzoek krijgt u antwoord op de vraag hoe de ontwikkelingen in de markt zijn, weet u wie de directe en indirecte concurrenten zijn en welke behoeftes toekomstige klanten hebben. U krijgt inzicht in de financiële haalbaarheid van uw plannen.

De resultaten van een haalbaarheidsonderzoek kunnen als ondersteuning gebruikt worden om uw financiering rond te krijgen. Ook brengt een haalbaarheidsonderzoek eventuele knelpunten aan de orde die u tegen kunt komen bij het introduceren van uw product of de start van uw bedrijf.

Portfolio

Adecco_slider
ALLSAFE_slider
Amazon_slider
BOVAG_slider
De_Speld_slider
DELA_slider
Eneco
HEMA_slider
KNHB
KPN_slider
LIDL_slider
Rabobank_slider
RAI_vereniging_slider
TEAM_LEWIS_slider
Vitakruid_slider
Liza Heslenfeld

Meer informatie?

Neem bij vragen contact met mij op via e-mail of telefoon. Ik help u graag verder!

Liza Heslenfeld

liza@multiscope.nl