Merkonderzoek

Merkonderzoek biedt u voortdurend up-to-date marktinformatie. Dit draagt bij aan de verbetering van de prestaties van uw merk (brand performance). Merkonderzoek draagt zo direct bij aan de winstgevendheid van uw organisatie.

Wanneer u inzicht wilt krijgen in de gedachtegang van consumenten, biedt merkonderzoek u de kans om een beter beeld te krijgen van het oriëntatie en aankoopproces van consumenten.

U kunt er voor kiezen om uw concurrenten mee te nemen in het onderzoek. Waarom kopen consumenten het product bij u en niet bij de concurrent? Op welke punten onderscheidt uw product zich van het product van de concurrent? Met de resultaten van het onderzoek weet u precies aan welke voorwaarden uw merk en uw product moet voldoen om de concurrentie voor te blijven.

Multiscope maakt samen met u de vragenlijst waarmee we de voorkeuren en de eigenschappen die belangrijk zijn voor uw doelgroep in kaart gebracht worden. U krijgt inzicht in de vraag naar uw product, het gedrag van kopers van uw concurrent en u weet of uw product gewaardeerd wordt door de doelgroep.

Met behulp van een merkonderzoek krijgt u een goed inzicht hoe de consument over uw merk denkt. De grafische weergave van de resultaten staan hierbij centraal waardoor u snel en overzichtelijk de resultaten kunt bekijken.

Portfolio

Adecco_slider
ALLSAFE_slider
Amazon_slider
BOVAG_slider
De_Speld_slider
DELA_slider
Eneco
HEMA_slider
KNHB
KPN_slider
LIDL_slider
Rabobank_slider
RAI_vereniging_slider
TEAM_LEWIS_slider
Vitakruid_slider
Liza Heslenfeld

Meer informatie?

Neem bij vragen contact met mij op via e-mail of telefoon. Ik help u graag verder!

Liza Heslenfeld

liza@multiscope.nl