Merkonderzoek

Merkonderzoek biedt u voortdurend up-to-date marktinformatie. Dit draagt bij aan de verbetering van de prestaties van uw merk (brand performance). Merkonderzoek draagt zo direct bij aan de winstgevendheid van uw organisatie.

Wanneer u inzicht wilt krijgen in de gedachtegang van consumenten, biedt merkonderzoek u de kans om een beter beeld te krijgen van het oriëntatie en aankoopproces van consumenten.

U kunt er voor kiezen om uw concurrenten mee te nemen in het onderzoek. Waarom kopen consumenten het product bij u en niet bij de concurrent? Op welke punten onderscheidt uw product zich van het product van de concurrent? Met de resultaten van het onderzoek weet u precies aan welke voorwaarden uw merk en uw product moet voldoen om de concurrentie voor te blijven.

Multiscope maakt samen met u de vragenlijst waarmee we de voorkeuren en de eigenschappen die belangrijk zijn voor uw doelgroep in kaart gebracht worden. U krijgt inzicht in de vraag naar uw product, het gedrag van kopers van uw concurrent en u weet of uw product gewaardeerd wordt door de doelgroep.

Met behulp van een merkonderzoek krijgt u een goed inzicht hoe de consument over uw merk denkt. De grafische weergave van de resultaten staan hierbij centraal waardoor u snel en overzichtelijk de resultaten kunt bekijken.

Portfolio

Accenture
Bol.com
Bovag
Eneco
Holland Casino
Jaarbeurs
Jan Linders
KNHB
Lewis
MKB Nederland
Pearle
De Persgroep
postnl
prins
pwc
Liza Heslenfeld

Meer informatie?

Neem bij vragen contact met mij op via e-mail of telefoon. Ik help u graag verder!

Liza Heslenfeld

liza@multiscope.nl