De kracht van WhatsApp
- 11 januari 2016
In december was Multiscope wederom veelvuldig in het nieuws met eigen onderzoeken en onderzoeken van haar klanten. Zo bleek de rol van WhatsApp steeds belangrijker te worden ten opzichte van Facebook.
Ook onze klanten waren volop in het nieuws met onderzoeken uitgevoerd door Multiscope. Hieronder een kleine selectie van de media die aandacht aan de onderzoeken van Multiscope van haar klanten besteedde.
Onderzoek: WhatsApp belangrijker dan Facebook voor Nederlanders
Hoe groot Facebook ook moge zijn: hier in Nederland blijft WhatsApp de koning van de sociale netwerken. Dat concludeert een onderzoek van Multiscope onder 7677 Nederlanders. Vraag je Nederlanders om te kiezen tussen WhatsApp en Facebook, dan kiest 72 procent voor de chatapp.
Klik hier voor het volledige artikel.
Iets persoonlijks delen? Liever via WhatsApp dan via Facebook
WhatsApp neemt in rap tempo de rol van Facebook over. Deelden we eerder bijna zonder na te denken alles wat we meemaakten op Facebook, inmiddels doen we dat vooral nog via WhatsApp..
Klik hier voor het volledige artikel.
Automobilisten kijken vooral naar kilometerstand bij kopen tweedehands auto
Bij het kopen van een tweedehands auto kijken Nederlandse automobilisten vooral naar het aantal gereden kilometers. Ook het bouwjaar en het rijcomfort van de auto is belangrijk.
Klik hier voor het volledige artikel.
0 comments on De kracht van WhatsApp