Multiscope introduceert: Food panel
- 1 november 2016
De food retail branche is een veelzijdige en omvangrijke markt die volop in ontwikkeling is. Het is voor organisaties in deze branche belangrijk om de houding en gedrag van consumenten te onderzoeken bij belangrijke beslissingen. Het smart food panel van Multiscope is hiervoor een uitgelezen kans. Met ruim 7.500 leden beschikken we over een groep mensen waar we onder andere op het volgende kunnen selecteren:
- Consumenten die een specifieke supermarkt bezoeken
- Online boodschappers
- Nederlanders die meerdere keren per maand uit eten gaan
- Gebruikers van Thuisbezorg.nl
- Consumenten die regelmatig bij een tankstation eten en/of drinken kopen
Naast deze voorbeelden zijn er nog veel meer kenmerken waarop we een groep respondenten kunnen selecteren. Dit panel is mede opgebouwd door de Smart Food Monitor, hét onderzoek naar cijfers en trends in food retail in Nederland.
Nieuwsgierig geworden naar de voordelen van ons smart food panel? Neem dan contact op of vraag direct een vrijblijvende offerte aan.
0 comments on Multiscope introduceert: Food panel