Bedrijf

Binnen 24 uur landelijk nieuws met PR: Pokémon Go

  • 3 augustus 2016
Die kop boven een nieuwsbericht is je waarschijnlijk niet ontgaan. Met meer dan 100 vermeldingen in landelijke media was dit PR-onderzoek een groot succes. Van 1.000 Nederlanders ondervragen tot het schrijven van een persbericht. En dat in minder dan 24 uur. Zo gingen wij te werk: Maandag 11 juli 8.30 uur “Heb jij Pokémon Go […]

Eerste editie Smart Consumer Summit groot succes

  • 7 juli 2016
Dinsdag 5 juli vond de eerste editie van de Smart Consumer Summit plaats. Toonaangevende bedrijven spraken over de veranderingen in het leven van de consument door technologische ontwikkelingen in smart home, smart health en smart media. Een korte terugblik: Bob de Vries – Multiscope Bob trapte de middag af met een presentatie over de status […]

Volledig programma Smart Consumer Summit bekend

  • 15 juni 2016
We zijn trots om het volledige programma van de Smart Consumer Summit te presenteren. De sprekers van Curves, Eneco/Toon, ONVZ en Philips nemen je op 5 juli mee in de wereld van de Smart Consumer. De afsluiter in de Verkadefabriek in Den Bosch is Frank Meeuwsen van Triggi. Als oprichter van Lifehacking.nl en blogger van […]

Eneco, Philips, ONVZ en Curves op Smart Consumer Summit

  • 8 juni 2016
Multiscope organiseert op dinsdagmiddag 5 juli een exclusieve, gratis kennis- & inspiratiesessie: de Smart Consumer Summit. De middag staat in het teken van de veranderingen in het leven van de consument door technologische ontwikkelingen in smart home, smart health en smart media. In de Verkadefabriek in Den Bosch gaan we in op de cijfers en […]

BOVAG onderzoekt consumentengedrag bij auto wassen

  • 19 april 2016
BOVAG is een brancheorganisatie van ongeveer 9.500 ondernemers die zich met mobiliteit bezighouden. De Nederlandse autowasbedrijven worden vertegenwoordigd door de afdeling BOVAG Autowasbedrijven. Om de twee tot drie jaar wordt de meest actuele marktinformatie gebundeld in een rapport genaamd ‘Wassen in cijfers’. Dit onderzoek helpt autowasbedrijven bij het nemen van bedrijfsbeslissingen. Een belangrijk onderdeel van […]

De kracht van WhatsApp

  • 11 januari 2016
In december was Multiscope wederom veelvuldig in het nieuws met eigen onderzoeken en onderzoeken van haar klanten. Zo bleek de rol van WhatsApp steeds belangrijker te worden ten opzichte van Facebook. Ook onze klanten waren volop in het nieuws met onderzoeken uitgevoerd door Multiscope. Hieronder een kleine selectie van de media die aandacht aan de […]

Multiscope beoordeeld met een 8,3

  • 17 december 2015
2015 loopt op zijn eind en de jaaroverzichten schieten als paddestoelen uit de grond. Speciale aandacht voor het jaaroverzicht van Facebook die alle belangrijke momenten in een mooi filmpje samenvatte. Bij Multiscope kijken we tevreden terug op 2015 met onderzoeken voor vaste- en nieuwe opdrachtgevers. Deze tevreden opdrachtgevers beoordelen Multiscope met een 8,3. We zijn […]

Digitalisering van de consument

  • 9 december 2015
Ook in november was er weer veel aandacht in de media voor onderzoeken van Multiscope. Uit de Smart Media Monitor bleek onder meer dat de Wii nog steeds onder de meeste Nederlandse tv’s staat en dat van de nieuwe generatie consoles de PlayStation 4 veruit het populairste is ten opzichte van haar concurrenten. Ook de […]

De consument on demand

  • 2 november 2015
De maand oktober stond bij Multiscope in het teken van de Smart Electronics Monitor. Dit rapport geeft onder andere inzichten in het gebruik en gedrag van de Nederlandse consument op het gebied van verschillende mediadiensten. Zo bleek de online kiosk Blendle al een half miljoen Nederlandse gebruikers te hebben. Netflix doet het nog een stuk […]