Product Abonnementen is een diepgaand onderzoek naar de markt, aanbieders, doelgroep en toekomst van abonnementen op verbruiksproducten. Niet meer naar de winkel, maar automatisch je favoriete product iedere week of maand thuisbezorgd. Voor steeds meer Nederlanders biedt deze service een uitkomst. De afgelopen jaren zijn er dan ook veel nieuwe aanbieders actief geworden binnen deze markt. Voor bedrijven is dit namelijk een interessant businessmodel: je kunt klanten met één klik voor maanden (of zelfs jaren) aan je product of merk binden. Dit rapport geeft een compleet beeld van de huidige status van deze markt in Nederland, maar geeft ook inzicht in welke producten de consument nog mist in abonnementsvorm. Daarnaast gaat Product Abonnementen dieper in op relevante onderwerpen, waaronder bestedingen, marktaandelen, naamsbekendheid, tevredenheid, motivaties en drempels.
De cijfers van diverse merken in verschillende productcategorieën waaronder 123inkt.nl, Boldking, Bloomon, Canon, Courlux, Fleurop, Easyprint, Hans Anders, Hello Fresh, Marley Spoon, Nespresso, On That Ass, Pearl, Specsavers en Vinoclub staan in dit onderzoek.