Locatie als trigger voor mobiel marktonderzoek
- 24 november 2016
De Multiscope app is vorige maand gelanceerd in de App Store (iOS) en de Google Play Store (Android). Inmiddels zijn duizenden gebruikers in de eerste weken geregistreerd en aan de slag met onderzoeken.
Locatie als trigger
Op basis van locatie worden onze gebruikers uitgenodigd voor een onderzoek. We kunnen hierdoor makkelijk vragen stellen over plekken waar ze zijn geweest. Bijvoorbeeld als ze net bij een supermarkt zijn geweest of op een station op de trein staan te wachten. Multiscope verzamelt continu de data van de gebruikers en beschikt inmiddels over miljoenen locatiepunten en duizenden bezoeken. Door de pushnotificatie die gebruikers ontvangen is de respons op het onderzoek sneller dan bij uitnodigingen via e-mail.
Toepassingen van smartphone
Naast de locatie maken we inmiddels ook gebruik van andere mogelijkheden die de smartphone biedt. Zo hebben we al meer dan 1.000 homescreens binnengekregen en weten we al hoe ruim duizend koelkasten in Nederland er van binnen uitzien.
Mobiel onderzoek met Multiscope app
Ook onderzoek over een locatie uitvoeren of een kijkje bij de consument thuis? Voor meer informatie over mobiel marktonderzoek neemt contact op met John Kivit (john@multiscope.nl of 073-621 21 22). Wij denken graag met u mee in de vele mogeijkheden die we te bieden hebben.
0 comments on Locatie als trigger voor mobiel marktonderzoek