Lancering E-commerce Aftersales
- 19 augustus 2021
Vandaag lanceert Multiscope in samenwerking met marktexpert Peter Korevaar het E-commerce Aftersales onderzoek. Dit rapport gaat dieper in op de ervaring en tevredenheid met bezorging, retourneren, service en klachtafhandeling bij online bestellingen. Bestel nu E-Commerce Aftersales en u ontvangt exclusieve informatie over de fase na aankoop van een product of dienst.
Wat kunt u verwachten?
Het aankoopproces is in het afgelopen decennium drastisch veranderd. Producten worden al lang niet meer enkel in de fysieke retail gekocht, maar steeds vaker door de consument online besteld en in een mum van tijd thuisbezorgd. Maar de klantervaring stopt niet na de aankoop. Juist de periode na aankoop van het product is cruciaal voor de perceptie die de klant heeft bij het merk. E-commerce Aftersales laat zien waar de behoeften van de klant liggen en het geeft inzicht in waar nog terrein te winnen is in het optimaliseren van de customer journey.
E-commerce Aftersales is relevant voor e-commerce bedrijven, retailers, product aanbieders en logistieke dienstverleners. Een groot aantal productcategorieen komt bod waaronder: drogisterijartikelen en cosmetica, elektronica, films, muziek en boeken, financiële producten, kleding, schoenen, kunst, antiek, levensmiddelen, maaltijdbezorging, meubels, reizen, sport en hobby, tickets en voertuigen.
Zie voor meer informatie de website, inhoudsopgave of merken lijst.
Specificaties
- Pagina’s: ca. 70
- Respondenten: ca. 3.100
- Productcategorieën: 25+
- Wat u krijgt: PDF en hardcover
- Prijs € 1.295
Enkele opvallende conclusies
- Jaarlijks 23 miljoen bestellingen retour
- Gemak dient de online shopper
- Kleding wordt vaakst geretourneerd
- Verwachting managen leidt tot minder retour
Meer informatie?
E-commerce Aftersales is eenvoudig te bestellen via de website. Neem voor meer informatie contact op met John Kivit (john@multiscope.nl). U kunt natuurlijk ook bellen met 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.
0 comments on Lancering E-commerce Aftersales