Overzicht

De Nederlandse mobiliteitsmarkt in kaart

  • 7 oktober 2021
Smart Mobility is een grootschalig onderzoek dat inzicht geeft in reisgedrag, aanbieders en toekomst van slimme mobiliteitsoplossingen. Het rapport is tot stand gekomen in samenwerking met marktexpert Max Erich. Sinds de introductie van het rapport hebben we diverse nieuwsberichten uitgebracht die we graag nogmaals voor u uitlichten. De Smart Mobility monitor bevat nog veel meer […]

Jaarlijkse omzet baby- en kinderproducten ruim €200 miljoen

  • 3 oktober 2021
Jaarlijks geven Nederlanders zo’n €212 miljoen uit aan baby- en kinderproducten. Men koopt het vaakst luiers, autostoeltjes en kinderstoelen. Deze productcategorieën behalen ook een hoge jaaromzet. Dit blijkt uit Kids Care & Commerce, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 1.200 ouders en toekomstige ouders. Luiers, autostoeltjes en kinderstoelen meest gekocht De meest verkochte kinderproducten […]

Nieuwe editie E-Learning Monitor

  • 30 september 2021
Vandaag lanceert Multiscope de tweede editie van de E-Learning Monitor. Dit rapport geeft inzicht in de markt voor online opleidingen, cursussen en trainingen, met als basis een grootschalig onderzoek onder ruim 3.000 Nederlanders. Bestel nu de E-Learning Monitor en u krijgt toegang tot exclusieve en up-to-date informatie over e-learning in Nederland. Wat kunt u verwachten? […]

Nederlanders tevreden over retourproces

  • 23 september 2021
Jaarlijks sturen Nederlanders 23 miljoen bestellingen geheel of gedeeltelijk retour. Over het algemeen zijn ze tevreden over het retourproces. Dit blijkt uit E-Commerce Aftersales, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 3.000 Nederlanders. Zalando best beoordeeld Over het algemeen zijn Nederlanders positief over retourzendingen. Gemiddeld geeft men de retourzending een rapportcijfer van een 7,9. Wat […]

De toekomst van product abonnementen in Nederland

  • 21 september 2021
Product Abonnementen is een diepgaand onderzoek naar de markt, aanbieders, doelgroep en toekomst van abonnementen op verbruiksproducten. Het rapport is in samenwerking met marktexpert Hans Sulkers tot stand gekomen. Sinds de introductie zijn er verschillende nieuwsberichten uitgebracht die we graag nog een keer voor u uitlichten. De Product Abonnementen monitor bevat daarnaast nog veel meer […]

Een kijkje in de Kids Care & Commerce markt

  • 14 september 2021
De Kids Care & Commerce monitor is een grootschalig onderzoek naar aankoopgedrag, zorg- en opvoedkeuzes van (toekomstige) ouders. Het rapport is in samenwerking met Eelco Markensteyn tot stand gekomen. Sinds de introductie van het rapport hebben we al diverse nieuwsberichten uitgebracht die we graag voor u uitlichten. De Kids Care & Commerce monitor bevat echter […]

Vliegensvlug antwoord met de Marktpeiler

  • 9 september 2021
De zomervakantie zit er weer op. Nu u weer met hernieuwde energie van start gaat, kunnen frisse ideeën en nieuwe vragen ontstaan. Heeft u brandende vragen voor de Nederlandse consument? Dit is hét moment om de nodige marktinformatie te verkrijgen. Zo begint u na de zomerstop weer met een duidelijke visie en zorgt u voor […]

Financiële factoren staan verduurzaming in de weg

  • 7 september 2021
Bijna de helft van de huishoudens die de woning niet hebben aangepast, geeft aan dat dat komt doordat ze afhankelijk van de verhuurder of de VvE zijn. Daarnaast belemmeren financiële factoren het verduurzamen van de woning. Dit blijkt uit Duurzaam Wonen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 4.000 Nederlanders. Huishoudens afhankelijk van verhuurder verduurzaming woning […]

Winnaar e-bike bekend!

  • 3 september 2021
In samenwerking met de BOVAG en de RAI voert Multiscope een doorlopend onderzoek uit naar onderhoud van auto’s. Iedere maand maken deelnemers kans op diverse prijzen en per kwartaal worden de winnaars gekozen. Deze week was het zover! We mochten de winnaar van de hoofdprijs bij ons op kantoor blij maken met een splinternieuwe Stella […]