De Speld is een satirische nieuwssite die actueel nieuws op humoristische wijze parodieert. Multiscope onderzocht voor de opdrachtgever het effect van branded campagnes in samenwerking met Flitsmeister.
Het onderzoek bestaat uit een 0- en 1-meting onder de lezers van De Speld. De opdrachtgever deelde een link naar de vragenlijst op social media kanalen zoals Instagram. De rapportage bevat splitsingen op de variabele ‘content gelezen/gezien’.
Tijdens het Branded Content Event 2023 presenteerde Multiscope de resultaten van de 0- en 1-meting. Het onderzoek toont aan dat branded content op De Speld de top-of-mind awareness, zowel spontane als geholpen naamsbekendheid, en de intentie om Flitsmeister Parkeren te gebruiken aanzienlijk vergroot.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.