Overzicht

Thuiswerken: de cijfers en feiten op een rij

  • 21 maart 2021
De Thuiswerk Monitor is vanaf nu te bestellen. Dit grootschalige onderzoek onder ruim 3.000 Nederlanders is tot stand is gekomen in samenwerking met Menno Nieuwhoff. Het rapport geeft inzicht in de status, producten, oplossingen, tevredenheid en de toekomst van het nieuwe werken. Het rapport is eenvoudig te bestellen via de website. Met dit rapport krijgt […]

Helft online aankopen via marktplaatsen

  • 18 maart 2021
Meer dan de helft (54%) van alle nieuwe online productaankopen wordt via marktplaatsen gedaan. Dit betekent dat minder dan de helft van alle online aankopen bij webwinkels plaats vindt. Dit blijkt uit de eerste editie van de Marketplace Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope en Hogeschool van Amsterdam onder bijna 7.000 Nederlanders. Films, muziek en […]

Introductiekorting Product Abonnementen

  • 9 maart 2021
In maart lanceert Multiscope in samenwerking met Hans Sulkers Product Abonnementen. Product Abonnementen is een onderzoek onder ruim 3.500 respondenten naar de markt, aanbieders, doelgroep en de toekomst van abonnementen op verbruiksproducten. Bestel nu het rapport tijdelijk met een introductiekorting van € 200. Hiervoor kunt u gebruik maken van de kortingscode ‘PA2021’. Deze aanbieding is […]

Introductie Kids Care & Commerce

  • 2 maart 2021
In maart introduceert Multiscope in samenwerking met Eelco Markensteyn Kids Care & Commerce. Dit diepgaande onderzoek geeft een beeld van het aankoopgedrag, zorg- en opvoedkeuzes van ouders en toekomstige ouders. Bestel nu het rapport met kortingscode KCC21 om te profiteren van een introductiekorting van € 200. Deze aanbieding is geldig tot 15 maart 2021.  Wat […]

Helft Nederlanders heeft woning verduurzaamd

  • 21 februari 2021
In 2020 heeft 51% van de Nederlanders duurzame aanpassingen aan de woning gedaan of laten uitvoeren. Dit komt neer op ruim vier miljoen huishoudens die hun woning hebben verduurzaamd. Dit blijkt uit Duurzaam Wonen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.000 Nederlanders. 16 miljoen duurzame aanpassingen De helft van de Nederlanders heeft in 2020 […]

Introductiekorting Deeleconomie Monitor

  • 14 februari 2021
In maart brengt Multiscope in samenwerking met Mark Deken de Deeleconomie Monitor uit. Dit is hét eerste en meest uitgebreide marktonderzoek dat inzicht geeft in interesse, gebruik en intenties op het gebied van het delen van producten en diensten. Bestel nu al het rapport met vermelding van kortingscode ‘EBDM21’ om te profiteren van een introductiekorting van € […]

E-Learning markt groeit met €1,1 miljard

  • 11 februari 2021
Zes procent van alle Nederlanders wil binnen een jaar een online opleiding volgen. Hiermee komt het totale aantal Nederlanders dat online een opleiding heeft gevolgd op 4,3 miljoen. Dit blijkt uit de E-Learning Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.600 Nederlanders. Potentiële jaaromzet €1,1 miljard Zes procent van de Nederlanders wil binnen nu […]

Thuiswerkers besteden €400 miljoen aan kantoorproducten

  • 7 februari 2021
Ruim twee op de vijf (44%) thuiswerkers hebben tijdens de coronacrisis kantoorproducten gekocht voor de thuiswerkplek. De helft van alle thuiswerkers (48%) heeft geen bijdrage van de werkgever gekregen. Dit blijkt uit de Thuiswerk Monitor, een grootschalige meting van Multiscope onder meer dan 3.000 Nederlanders in loondienst. €400 miljoen aan kantoorproducten Meer dan twee op […]

Eigen tempo belangrijkst bij online opleiding

  • 4 februari 2021
De meeste Nederlanders benoemen het volgen van een opleiding in het eigen tempo als belangrijkste reden om te kiezen voor een online opleiding (16%). Dit blijkt uit de E-Learning Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 4.600 Nederlanders. Tempo, gemak en tijd vaakst genoemd De grootste groep Nederlanders geeft aan dat studeren in het eigen […]