Overzicht

E-bike kampt met imagoprobleem

  • 17 september 2024
De hoge prijs is de grootste drempel voor de aanschaf van een e-bike. Huidige gebruikers beoordelen hun e-bike met een 8,4. Toch is slechts 51% van de associaties met elektrische fietsen positief. Dit blijkt uit de E-bike Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 5.500 Nederlanders. Hoge prijs en diefstal grote drempels In 39% […]

Winnaars tweede kwartaal 2024!

  • 13 september 2024
In samenwerking met de BOVAG en de RAI voert Multiscope een doorlopend onderzoek uit naar onderhoud van auto’s. Iedere maand maken deelnemers kans op diverse prijzen en per kwartaal worden de winnaars gekozen. De winnaars voor het tweede kwartaal zijn bekend: Tankpas (€100)Dhr. Van Dijk uit LeekMevr. Eenhoorn uit ScheveningenDhr. Koornhof Waardebon Ticketmaster (€200)Mevr. Bokhove […]

93% klanten wil bij huidige autoverzekeraar blijven

  • 12 september 2024
Het overgrote deel van de klanten (93%) wil bij de huidige autoverzekeraar klant blijven. Interpolis heeft de trouwste klanten, met een gemiddelde klanthistorie van 24 jaar. Allianz Direct scoort het laagst op intentie om klant te blijven. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Autoverzekeringen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 5.200 Nederlanders. Loyaliteitsmatrix De […]

RegioBank blinkt uit op ‘beste service’

  • 11 september 2024
RegioBank blinkt uit op de waardestrategie ‘beste service’. Van alle subsectoren binnen de financiële sector scoren beleggingspartijen het hoogst op de waardestrategie ‘beste service’. Dit blijkt uit Uitblinkers Financiële Sector, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 5.000 Nederlanders. Uitblinker RegioBank RegioBank is de uitblinker op ‘beste service’ (4,02). Volgens klanten heeft RegioBank dus een […]

‘Wij blijven de goedkoopste!’ beste slogan foodretail

  • 10 september 2024
De slogan van Nettorama, ‘Wij blijven de goedkoopste!’, krijgt de hoogste waardering van consumenten. Supermarkten scoren zeer uiteenlopend. Het gemiddelde cijfer voor de slogan van een partij in de foodretail is 6,92. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders. Nettorama heeft beste slogan De slogan van Nettorama, ‘Wij […]

In één uur van CO2-probleem naar baksteen

  • 9 september 2024
In een eerdere aflevering bespraken we al eens olivijn, een mineraal dat een oplossing kan bieden voor het huidige CO2-probleem. Olivijn kan CO2 uit de lucht opnemen, maar in de natuur duurt dit proces normaal gesproken 30 jaar. In de twintigste aflevering van de Innoshow legt onze gast, Pol Knops, uit hoe hij dit proces versnelt […]

Winnaar reischeque TUI 2024 bekend!

  • 9 september 2024
Multiscope voert een doorlopend onderzoek uit naar onderhoud van auto’s. Iedere maand maken deelnemers kans op diverse prijzen en per kwartaal worden de winnaars gekozen. Een paar weken geleden was het zover! We mochten de heer Rademaker bij ons op kantoor blij maken met een reischeque van TUI t.w.v. €1.500. Dank voor uw deelname en […]

Zalando en H&M populairst onder 18- tot en met 34-jarigen

  • 7 september 2024
De klanten van Zalando (54%) en H&M (53%) bestaan voor het grootste deel uit 18- tot en met 34-jarigen. Webshop Bonprix trekt juist vooral 50-plussers aan (59%). Van alle kledingwinkels zijn HEMA en C&A het populairst. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Kledingwinkels, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.200 Nederlanders. Kledingwinkel H&M trekt […]

Speciaalzaken scoren goed op ‘beste service’

  • 6 september 2024
Speciaalzaken zoals slagerijen, poeliers, kaas-en delicatessenwinkels en brood- en banketzaken scoren van alle subsectoren gemiddeld het best op de waardestrategie ‘beste service’. Uw Slager heeft de beste score van alle foodretailers. Supermarkten scoren juist slecht op deze waardestrategie. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders. Slagerijen en poeliers […]