Overzicht

Multiscope In ’t nieuws – februari 2015

  • 3 maart 2015
Weg met Facebook, ruilen van baan en de wereld ontdekken! Het marktonderzoek dat Multiscope voor verschillende opdrachtgevers in de maand februari 2015 heeft uitgevoerd heeft te maken met verandering, ergernissen en terughoudendheid. Het marktonderzoek geeft een interessant beeld van de gedragingen van Nederlandse consumenten. Zowel in een werksituatie als in de privé-sfeer. Nederlanders willen verandering. […]

Facebook gebruik daalt in 2015

  • 18 februari 2015
Facebook is in 2014, net als in voorgaande jaren het populairste social media netwerk. Desondanks verwachten consumenten dat ze in 2015 minder gebruik gaan maken van Facebook. Het gebruik van LinkedIn en Instagram is in 2014 toegenomen en groeit ook door in 2015. Dit blijkt uit marktonderzoek onder ruim 8.700 Nederlandse consumenten door onderzoeksbureau Multiscope. […]

Consument vreest drempels elektrisch rijden

  • 3 februari 2015
Nederlanders staan zeer positief ten opzichte van elektrische auto’s. Echter slechts 13% van de consumenten verwacht dat hun volgende auto een volledige elektrische auto wordt. De grootste drempels van elektrische rijden zijn de actieradius, de hogere prijs van de modellen en het aantal beschikbare oplaadpunten. Dit blijkt uit marktonderzoek onder 1.020 Nederlandse consumenten door onderzoeksbureau […]

Multiscope In ’t nieuws – januari 2015

  • 30 januari 2015
Pech op de ski’s en frustratie in auto De afgelopen maand heeft Multiscope weer voor verschillende opdrachtgevers marktonderzoek uitgevoerd. Januari 2015 was de maand van sneeuw en ijs. Althans, wat betreft het marktonderzoek. Dit marktonderzoek geeft boeiende inzichten in het gedrag van de Nederlandse consument. Uit onderzoek blijkt dat bijna de helft van de jongeren […]

Multiscope In ’t nieuws – december 2014

  • 16 januari 2015
Een digitale kerstgroet, een elektrische auto onder de boom en werkstress in de vakantie Het marktonderzoek dat Multiscope de afgelopen maand in opdracht van diverse opdrachtgevers heeft uitgevoerd stond dit keer in het teken van de feestdagen. Het marktonderzoek geeft interessante inzichten in het consumentengedrag van de Nederlander. Een kerstgroet wordt veelal digitaal overgebracht, maar […]

Facebook koppelen met Socratos

  • 21 december 2014
Multiscope levert met Socratos software voor online marktonderzoek. Socratos heeft nu een koppeling met Socratos. Het is mogelijk om nieuwe panelleden lid te laten worden via Facebook. Facebook gegevens importeren in Socratos Door Socratos te koppelen aan Facebook kunnen nieuwe panelleden in loggen via Facebook om lid te worden van een panel dat beheerd wordt […]

Multiscope wenst iedereen fijne feestdagen!

  • 19 december 2014
                    We wensen iedereen een vrolijk Kerstfeest en een prettige jaarwisseling. Het team van Multiscope staat ook in 2015 voor je klaar om samen te zorgen voor een mooi en succesvol jaar! Ook in 2015 helpen we je graag met het nemen van de juiste beslissingen! […]

Multiscope In ’t nieuws – oktober

  • 30 oktober 2014
Tablets in de keuken, Internetten op vakantie en de smartwatch is populair, maar de Google Glass niet Het marktonderzoek dat Multiscope de afgelopen maanden in opdracht van diverse opdrachtgevers heeft uitgevoerd zat vol met technologie. Het marktonderzoek geeft interessante inzichten. Tablets en smartphones zijn steeds meer gemeengoed, maar er blijkt nog steeds een digi-vrije zone […]

Smartwatch interessante ontwikkeling voor Nederlanders

  • 24 september 2014
Nederlanders zijn bekend en geïnteresseerd in een smartwatch. Vier op de vijf Nederlanders zijn ermee bekend. Vier op de tien consumenten zijn zelfs geïnteresseerd in een smartwatch, vooral omdat het handig en makkelijk is. De verwachting is dat er in 2016 ruim 3,5 miljoen Nederlanders met een smartwatch rondlopen. Dit blijkt uit marktonderzoek onder 1.008 […]