Diensten

Introductiekorting Smart Car Monitor 2020

  • 24 maart 2020
Op 7 april introduceert Multiscope de Smart Car Monitor 2020. De Smart Car Monitor is een grootschalig onderzoek naar de status en toekomst van elektrisch, connected, autonoom én gedeeld autorijden in Nederland. Bestel nu het rapport met de kortingscode ‘EBSC20’ om te profiteren van een korting van € 300. Deze aanbieding geldt tot 7 april. […]

Smart Home Monitor 2020 is uit

  • 17 maart 2020
De vierde editie van de Smart Home Monitor is nu beschikbaar. Het rapport biedt een compleet overzicht van de markt, met als basis een grootschalig onderzoek onder ruim 6.300 consumenten. Bestel nu de Smart Home Monitor en u krijgt toegang tot exclusieve en up-to-date informatie over de status van domotica in Nederland. Hét complete overzicht […]

Nieuw rapport Nederlandse foodmarkt

  • 30 januari 2020
Multiscope heeft in de afgelopen maanden veel energie gestoken in een nieuwe, baanbrekende publicatie over de Nederlandse foodmarkt. Vanaf NU is de Smart Food Monitor 2020 beschikbaar. De Smart Food Monitor is hét marktonderzoek naar cijfers en trends in food retail in Nederland. Het onderzoek geeft een beeld van het consumptiegedrag en de toekomstverwachting van de consument. […]

Smart Media Monitor 2019 nu beschikbaar

  • 28 juni 2019
De tweede editie van de Smart Media Monitor is NU uit. De Smart Media Monitor is hét rapport dat inzicht geeft in welke diensten in digitale media de meeste tijd en aandacht krijgen. De cijfers laten zien welke aanbieders en welke schermen de strijd om de consument winnen. Aan welke aanbieders van video on demand, […]

Nieuw: 3e editie Smart Home Monitor

  • 22 februari 2019
De derde editie van de Smart Home Monitor is NU beschikbaar. De Smart Home Monitor is hét grootste en langstlopende marktonderzoek en geeft inzicht in het bezit en gebruik van smart home producten. Bomvol nieuwe trends, feiten en cijfers over de status van domotica in Nederland. Hét meest complete overzicht van de markt, met als […]

Introductiekorting Smart Media Monitor

  • 15 december 2017
De explosie van digitale media in content, aanbieders en apparaten zorgt voor een versplintering in kijktijd en gedrag. YouTube, Netflix, Instagram en Spotify winnen de aandacht van de Nederlander. Aan welke aanbieders van video-on-demand, tv, music streaming, radio, social media, nieuws, e-reading en gaming besteden Nederlanders het meeste tijd en geld? Grootschalig en actueel media-onderzoek […]

Laatste week early bird tarief Smart Home Monitor

  • 23 maart 2017
Volgende week donderdag (30 maart) lanceert Multiscope de Smart Home Monitor 2017. De Smart Home Monitor is hét marktonderzoek dat inzicht geeft in het bezit en gebruik van smart home consumentenproducten in Nederland. De cijfers en resultaten van bijna 20 smart home producten en meer dan 200 smart home merken zijn in dit onderzoek opgenomen. […]

Smart Home Monitor 2017 verschijnt 30 maart

  • 2 maart 2017
Woont de Nederlandse consument in een digitale vesting of in een analoog paradijs? Multiscope deed wederom onderzoek naar Smart Home in Nederland. Wij presenteren de resultaten in de Smart Home Monitor 2017. Het rapport is 30 maart beschikbaar. Profiteer nu van het early bird tarief! Het onderzoek naar Smart Home in Nederland De Smart Home […]

Uw mobiele klantenpanel via Multiscope

  • 28 februari 2017
Zorgt uw klantenpanel altijd voor de gewenste inzichten? Responspercentages staan onder druk, jongeren zijn nauwelijks lid van het panel en er gaat snel meer dan een week voorbij voordat resultaten inzichtelijk zijn. Het resultaat is de mening van uw klant, maar geeft geen inzicht in daadwerkelijk gedrag van uw klanten. Een mobiel klantenpanel biedt de […]