Diensten

Binnenkort beschikbaar: Duurzaam Wonen 2022

  • 27 januari 2022
Na een succesvolle eerste editie in 2021 brengt Multiscope in samenwerking met Rutger de Haan Duurzaam Wonen 2022 uit. Dit uitgebreide onderzoek bevat marktcijfers over duurzame aanpassingen in de segmenten ventilatie, verwarming, isolatie en water- en energiebesparing. Bestel nu het rapport en profiteer van een tijdelijke korting van €200 door gebruik te maken van de […]

Het juiste antwoord voor iedere vraag

  • 2 december 2021
Het einde van het jaar is alweer in zicht. Heeft u grootse plannen voor het komend jaar, zoals de lancering van een nieuw product, een grote marketingcampagne of een bedrijfsfusie? Dan kan dat vragen oproepen waarop marktonderzoek u de antwoorden geeft. De afgelopen maanden heeft Multiscope haar onderzoeksdiensten uitgebreid, zodat we u nog beter van […]

E-bike Monitor 2021

  • 25 november 2021
Na een succesvolle eerste editie lanceert Multiscope in december 2021 een nieuwe E-Bike Monitor. Bent u benieuwd naar de meest recente cijfers over de grootte van de licht elektrische voertuigenmarkt in Nederland? Welke merken het grootste marktaandeel bezitten? En hoeveel mensen een verzekering hebben afgesloten? De E-bike monitor 2021 geeft u de meest recente inzichten. Bestel […]

De Nederlandse mobiliteitsmarkt in kaart

  • 7 oktober 2021
Smart Mobility is een grootschalig onderzoek dat inzicht geeft in reisgedrag, aanbieders en toekomst van slimme mobiliteitsoplossingen. Het rapport is tot stand gekomen in samenwerking met marktexpert Max Erich. Sinds de introductie van het rapport hebben we diverse nieuwsberichten uitgebracht die we graag nogmaals voor u uitlichten. De Smart Mobility monitor bevat nog veel meer […]

De toekomst van product abonnementen in Nederland

  • 21 september 2021
Product Abonnementen is een diepgaand onderzoek naar de markt, aanbieders, doelgroep en toekomst van abonnementen op verbruiksproducten. Het rapport is in samenwerking met marktexpert Hans Sulkers tot stand gekomen. Sinds de introductie zijn er verschillende nieuwsberichten uitgebracht die we graag nog een keer voor u uitlichten. De Product Abonnementen monitor bevat daarnaast nog veel meer […]

Een kijkje in de Kids Care & Commerce markt

  • 14 september 2021
De Kids Care & Commerce monitor is een grootschalig onderzoek naar aankoopgedrag, zorg- en opvoedkeuzes van (toekomstige) ouders. Het rapport is in samenwerking met Eelco Markensteyn tot stand gekomen. Sinds de introductie van het rapport hebben we al diverse nieuwsberichten uitgebracht die we graag voor u uitlichten. De Kids Care & Commerce monitor bevat echter […]

Vliegensvlug antwoord met de Marktpeiler

  • 9 september 2021
De zomervakantie zit er weer op. Nu u weer met hernieuwde energie van start gaat, kunnen frisse ideeën en nieuwe vragen ontstaan. Heeft u brandende vragen voor de Nederlandse consument? Dit is hét moment om de nodige marktinformatie te verkrijgen. Zo begint u na de zomerstop weer met een duidelijke visie en zorgt u voor […]

Uniek inzicht in online marktplaatsen

  • 26 augustus 2021
De Marketplace Monitor is het eerste en meest uitgebreide marktonderzoek dat inzicht geeft in de bekendheid, gebruik en ervaring met online marktplaatsen in Nederland. Het rapport is in samenwerking met de Hogeschool van Amsterdam tot stand gekomen. Sinds de introductie zijn er verschillende nieuwsberichten uitgebracht die we graag nog een keer voor u uitlichten. De […]

Lancering E-commerce Aftersales

  • 19 augustus 2021
Vandaag lanceert Multiscope in samenwerking met marktexpert Peter Korevaar het E-commerce Aftersales onderzoek. Dit rapport gaat dieper in op de ervaring en tevredenheid met bezorging, retourneren, service en klachtafhandeling bij online bestellingen. Bestel nu E-Commerce Aftersales en u ontvangt exclusieve informatie over de fase na aankoop van een product of dienst.  Wat kunt u verwachten? […]