Hoeveel waarde heeft een eigen klantenpanel?
- 24 juli 2015
Voor de continuïteit van uw organisatie is het cruciaal om te weten wat er leeft bij uw klanten. Deze interactie kost veel tijd, energie en dus geld. Maak een optimaliseringslag met Socratos door het opbouwen van een klantenpanel! U kunt eenvoudig nieuwe ideeën toetsen, meningen polsen of belangrijke ontwikkelingen monitoren. Dit draagt direct bij aan het optimaliseren van uw product of dienstverlening.
Opbouwen en onderhouden van klantrelaties
Een online panel is het ideale instrument om het resultaat van uw bedrijfsstrategie te verbeteren en daarmee de loyaliteit van uw klanten te verhogen. Veel organisaties verzamelen feedback van klanten. In de praktijk blijkt echter dat weinig organisaties er ook echt iets mee doen. Goede marketinginformatie is echter cruciaal voor het bedrijfsresultaat. Met behulp van Socratos communiceert u gemakkelijk met uw klantenpanel. U geeft aandacht aan de personen die belangrijk zijn voor uw organisatie. En alles wat aandacht krijgt groeit.
Kosten besparen
Met Socratos is het opstellen van enquêtes eenvoudig en kostenefficiënt. Bovendien is onderzoek gemakkelijk te herhalen. Op deze wijze kunt u ontwikkelingen monitoren. Dit bespaart u kosten: u heeft alles in eigen beheer en controle over het gehele onderzoeksproces. Van vragenlijstontwerp tot en met de rapportage. U bent niet langer afhankelijk van derden voor het verzamelen van waardevolle informatie. En alle feedback vanuit uw klantenpanel blijft binnen uw eigen omgeving.
Direct inzicht in resultaten
Beschik met Socratos direct over waardevolle informatie en deel deze informatie gemakkelijk met belanghebbenden. Met uw eigen online klantenpanel heeft u één centrale plek voor real-time marketinginformatie. Klanten schrijft u persoonlijk aan en de resultaten zijn direct zichtbaar via overzichtelijke dashboards. U en uw collega’s hebben altijd toegang tot real-time resultaten. Bovendien bepaalt u zelf wie binnen uw organisatie toegang heeft tot specifieke informatie.
Meer weten?
Wilt u meer weten of een vrijblijvende offerte opvragen? Neem contact op met Multiscope via 073-6212122 of onderzoek@multiscope.nl.
0 comments on Hoeveel waarde heeft een eigen klantenpanel?