ALLSAFE biedt veilige en flexibele opslagruimtes voor particulieren en bedrijven in Nederland. Multiscope voert sinds 2023 brand– en campagne-tracking onderzoek uit voor ALLSAFE. Dit onderzoek richt zich op Nederlanders tussen de 20 en 75 jaar die wonen in steden waar ALLSAFE een vestiging heeft. Het brengt naamsbekendheid, overweging, voorkeur, productfeatures en functionele en emotionele voordelen […]
In opdracht van BOVAG en de Koninklijke RAI Vereniging onderzoekt Multiscope sinds 2020 de Nederlandse onderhouds- en reparatiemarkt. Elke maand nemen ruim 5.000 Nederlandse autobezitters uit het Multiscope-consumentenpanel deel aan dit grootschalige onderzoek. Om de resultaten direct inzichtelijk te maken, ontwikkelde Multiscope een online dashboard. Dit biedt elk half jaar een helder overzicht van onderhoudsfrequentie, […]
Cyclomedia levert nauwkeurige 360°-beeld- en LiDAR-data voor stedelijke en infrastructuurtoepassingen. Multiscope voert sinds 2023 onderzoek uit naar de verkeersveiligheid in verschillende Europese steden. Het onderzoek richt zich onder andere op ervaren verkeersveiligheid, de helmplicht en autovrije zones. Respondenten uit 25 Europese landen, waaronder Amsterdam, Kopenhagen, Praag, Madrid, Rome en Istanbul, deelden hun inzichten. De opdrachtgever […]
De Speld is een satirische nieuwssite die actueel nieuws op humoristische wijze parodieert. Multiscope onderzocht voor de opdrachtgever het effect van branded campagnes in samenwerking met Flitsmeister. Het onderzoek bestaat uit een 0- en 1-meting onder de lezers van De Speld. De opdrachtgever deelde een link naar de vragenlijst op social media kanalen zoals Instagram. […]
De Hogeschool van Amsterdam is een onderwijsinstelling voor hoger onderwijs, waar studenten, docenten en onderzoekers vanuit verschillende invalshoeken en disciplines samenwerken met diverse bedrijven, organisaties en (kennis)instellingen. Sinds 2012 voert Multiscope voor de HvA diverse onderzoeken uit, waaronder metingen van koopgedrag, consumentenbehoeften en tevredenheid. Recente onderzoeken richten zich op het gebruik en de bekendheid van […]
KPN is een toonaangevende Nederlandse telecomprovider die internet, televisie, mobiele en vaste telefoniediensten aanbiedt voor consumenten en bedrijven. Sinds 2020 voert Multiscope, in samenwerking met mediabureau GroupM, naamsbekendheid onderzoeken uit voor KPN. De onderzoeken richten zich op zakelijke eindbeslissers in het MKB en grote bedrijven die telecom- of ICT-diensten afnemen. Via ons B2B-panel meten we […]
TEAM LEWIS is een internationaal PR- en marketingbureau, gespecialiseerd in creatieve digitale marketing- en PR-diensten. Met meer dan 25 kantoren wereldwijd, waaronder in Antwerpen, Eindhoven en Amsterdam, levert het bureau geïntegreerde oplossingen die merken helpen hun bedrijfsdoelen te behalen. Al meer dan vijftien jaar voert Multiscope marktonderzoek uit voor TEAM LEWIS en haar klanten. Het […]
Sinds 2017 organiseert Multiscope samen met Emerce de jaarlijkse Website van het Jaar verkiezing, de grootste online publieksprijs voor de beste en populairste websites in Nederland. Het Nederlandse publiek stemt ieder jaar op zijn favoriete websites of apps. Daarbij geven stemmers hun oordeel over het ontwerp, de inhoud en navigatie van enkele honderden websites in […]
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.