Scores van kledingwinkels in één benchmark rapport
- 4 juni 2024
Vandaag introduceren we de Nationale Benchmark Kledingwinkels. Dit rapport is een grootschalig onderzoek onder bijna 5.200 consumenten en bevat de meest recente informatie over reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor kledingwinkels.
Wat kunt u verwachten?
Kledingkopers kiezen steeds meer voor fast fashion. Fysieke winkels hebben het moeilijk omdat het aantal webshops snel groeit. Daarom is het belangrijk voor kledingwinkels om op te vallen en hun doelgroep beter te begrijpen. Consumenten hebben steeds meer keuze door de opkomst van online winkels. Desondanks blijft een grote groep gehecht aan de ervaring en service van een fysieke winkel. Maar welke kledingwinkels slagen er nu in om op te vallen in deze levendige markt en klanten voor zich te winnen?
De Nationale Benchmark Kledingwinkels vergelijkt de grootste fysieke en online kledingwinkels van Nederland aan de hand van maar liefst 14 prestatie-indicatoren. Hiermee kunnen we niet alleen de algehele populariteit meten, maar ook de prestaties op belangrijke indicatoren in de gehele ‘brand funnel’ vergelijken.
Een groot aantal kledingwinkels en webshops komen aan bod waaronder ABOUT YOU, Amazon, Bol.com, Bonprix, C&A, de Bijenkorf, Esprit, Gerry Weber, H&M, HEMA, Hunkemöller, JACK & JONES, Jeans Centre, MS Mode, ONLY, OPEN32, OTTO, Primark, Scapino, SHEIN, Shoeby, Takko Fashion, terStal, The Sting, Van Dal mannenmode, Van Uffelen, VERO MODA, WE fashion, Wehkamp, Wibra, Zalando, Zara en Zeeman.
Dit rapport biedt interessante inzichten voor iedereen in deze markt die zijn eigen prestaties wil vergelijken met die van de grootste spelers. Het is waardevol voor internationale, landelijke en regionale retailketens, e-commerce spelers, leveranciers, investeerders en marketeers. Het rapport bevat niet alleen een volledig overzicht van de markt, maar ook een specifieke pagina voor elke kledingwinkel.
Voor alle informatie over het rapport kunt u de website, inhoudsopgave of merkenlijst bekijken.
Enkele bevindingen uit het rapport
• Gemiddelde vrouw spendeert €845 aan kleding
• TV belangrijkste reclamekanaal
• Prijs is de belangrijkste keuzereden
• Fysieke winkels scoren hoger op NPS
Specificaties
• Pagina’s: ca. 90
• Rapportage: PDF en hardcover
• Respondenten: ca. 5.200
• Prijs: €1.995
• Vragen: 15+ per kledingwinkel
• Aanbieders: 30+
Meer informatie
De Nationale Benchmark Kledingwinkels is eenvoudig te bestellen via onze website. Neem voor vragen contact op met Sven de Bruijn (sven@multiscope.nl). U kunt natuurlijk ook bellen naar 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.
0 comments on Scores van kledingwinkels in één benchmark rapport