Inzicht in klantervaring na online aankoop
- 1 maart 2022
E-commerce Aftersales is een grootschalig onderzoek dat dieper ingaat op de ervaring en tevredenheid met bezorging, retourneren, service en klachtafhandeling bij online bestellingen. Het rapport is tot stand gekomen in samenwerking met marktexpert Peter Korevaar. Sinds het lanceren van het rapport hebben we verschillende nieuwsberichten uitgebracht die we graag nogmaals onder de aandacht brengen. E-commerce Aftersales bevat nog meer exclusieve informatie wat nog niet eerder gepubliceerd is.
Gepubliceerde resultaten
Behoefte aan een snelle update over e-commerce aftersales? Hieronder vindt u berichten die we eerder hebben uitgebracht:
- Nederlander bestelt minder bij betaald retourneren
- 14% pakketjes op verkeerde dag bezorgd
- Jaarlijks 23 miljoen bestellingen retour
- Jongeren shoppen online voor uitgebreide keuze
- Nederlanders tevreden over retourproces
Unieke kennis
Bent u op zoek naar kennis met betrekking tot de ervaring en tevredenheid met het proces na de online aankoop? Zo krijgt u inzicht in de perceptie van de consument over de fase na de online aankoop met als basis een grootschalig onderzoek onder ruim 3.100 consumenten. Ook laten we zien waar de behoeften van consumenten liggen en bieden we inzicht in hoe de customer journey geoptimaliseerd kan worden.
Zie voor meer informatie de website, inhoudsopgave of merkenlijst.
Voor wie?
E-commerce Aftersales is relevant voor e-commerce bedrijven, retailers, productaanbieders en logistieke dienstverleners. Gebruik het bestelformulier en ontvang de digitale rapportage binnen één werkdag in uw mailbox.
Meer informatie?
Neem voor vragen contact op met Zowie Dirks (zowie@multiscope.nl) of bel via 073-6212122. Zij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.
0 comments on Inzicht in klantervaring na online aankoop